Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Familjen Edengrand - 27 oktober 2008 20:21

Idag har Elias varit på sjukhuset för att ta prover. Ätit som en helt häst. 5 potatisbullar och mängder av bacon till, till lunch. Elias känner sig lite orolig över att vara hemma när jag är sjuk. Rädd för att bli smittad. Vill därför helst stanna på sjukhuset och ladda sig inför kommande behandling på onsdag. Trots detta åkte han hem sent på eftermiddagen och mumsade på en stor portion gryta.

Jag har dock känt mig så pass frisk att jag kunnat städa ordentligt där Elias är. Fö får jag hålla mig på långt avstånd från Elias och "bada" i sprit med mina händer.

Dixie blev schamponerad av Louise och fick sedan besök av sin veterinär på kvällen. Hon fick sin hormonspruta för att undvika att hon får fler valpingar och att hon får livmoderinflammation. Härligt med en veterinär som kommer hem till en!

Eftermiddagen tillbringades framför datorn för att leta fonder.


Ovido - Quiz & Flashcards