Alla inlägg den 4 november 2008

Av Familjen Edengrand - 4 november 2008 23:09

Dagen började bra med att Elias mådde bra och åt frukost. Vi såg fram emot dagens biobesök som barncancerföreningen fixat. Hela filmstaden i Lund bara för oss på avd. 64. Vi hämtade upp Beatrice på skolan där hon fick ledigt från sista lektionen. Louise cyklade direkt från skolan och jag, Annette, Beatrice & ELias tog bilen ner till stan där vi bänkade oss på bion med Popcorn och annat gott. Filmen var bra och vi åkte hem med gott humör. Väl hemma så åkte Annette och handlade lite medans jag sprang & plockade lite. Elias började se dåsig ut så jag tog temp som visade 38,8  så jag tog den igen, 38,8. Hade också fått stora utslag på benen. Ringde avd. som bad oss komma in direkt. Elias duschade, Annette kom hem och vi packade vår väska. Väl inne så började provtagningarna på nytt. Port-a-cathen vägrade och vi tvingades att sätta ny nål innan lungröntgen. Det är så fullt på onkologen nu så att Elias fick ligga på avd. 62 där dom är toppen! Nu väntar jag bara på att Annette ska ringa och berätta hur det går. Lång natt för alla! Tjejerna sover gott och jag kan bara vänta.....

Sov gott alla andra!

/Christer

Ovido - Quiz & Flashcards